تاریخ: ۲۰:۵۹ :: ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
دانش آموزان برتر دبیرستان خدیجه کبری شهرستان میبد در کنکور ۹۶

دانش آموزان برتر دبیرستان خدیجه کبری در شهرستان میبد از موفقیتهای خود می گویند. بام میبد : هر ساله دانش آموزانی در دبیرستان دولتی خدیجه کبری در شهرستان میبد در کنکور سراسری حائز رتبه هایی برتر  در سطح منطقه و کشور می شوند ، امسال نیز چون سالهای پیش این دبیرستان رتبه های برتری در […]

دانش آموزان برتر دبیرستان خدیجه کبری در شهرستان میبد از موفقیتهای خود می گویند.

بام میبد : هر ساله دانش آموزانی در دبیرستان دولتی خدیجه کبری در شهرستان میبد در کنکور سراسری حائز رتبه هایی برتر  در سطح منطقه و کشور می شوند ، امسال نیز چون سالهای پیش این دبیرستان رتبه های برتری در آزمون سراسری داشته است ،  دانش آموزان  برتر این آموزشگاه  ،  رموز موفقیت و برنامه ریزی هایی که برای درس خواندن داشته اند را در گفت و گویی که با  آنها  انجام شده  ، بیان نموده اند:

 

 

محدثه کریمیان در کنکور ۹۶ حائز رتبه ۲۱۲ منطقه و ۶۸۸ کشوری گردیده است .

وی رمز موفقیت خود را در ابتدا تلاش و پشتکار خود عنوان نمود و سپس تلاش پدر و مادرش و همچنین مدرسه را با کلاسهایی که برگزار می نمود و دبیران خوبی که داشت ، در موفقیتش بسیار موثر دانست .

این دانش آموز موفق دبیرستان خدیجه کبری شهرستان میبد که در مدرسه نیز رتبه اول دبیرستان را در کنکور سراسری کسب نموده ، در خصوص برنامه ریزی گفت ، بر طبق برنامه ای که خودم داشتم ، درس می خواندم و ساعات درس خواندنم نیز در روزهای آخر به ۱۴ الی ۱۵ ساعت هم می رسید.

وی که در کلاسهای برگزار شده در مدرسه در ایام تابستان ودر طول سال شرکت می نموده است ، رتبه خود را دو رقمی و بهتر از این پیش بینی کرده بود ، اما اکنون نیز از رتبه ای به دست آورده ، احساس رضایت نموده و بیشتر علاقمند به تحصیل در رشته دبیری در دانشگاه می باشد .

وی از دانش آموزان خواست که درس بخوانند و تلاش کنند و امید خودشان را نیز از دست ندهند.

مهدیه غفوری که حائز رتبه ۲۸۰ منطقه دو و ۸۴۸ کشوری در کنکور ۹۶ شده است ، تلاش ، پشتکار ، توکل به خدا و دعای پدر و مادر را رمز موفقیت خود می داند .

وی که در آزمون های مخلتف نظیر کانون قلمچی و گزینه دو هم شرکت داشته است ، در ارتباط با برنامه ریزی درسی گفت : برای درس خواندن ،خودم برنامه داشتم ، اما برنامه ریزی آزمون ها هم کمک بسیاری در موفقیتم داشت .

این دانش آموز موفق دبیرستان خدیجه کبری که رتبه دوم را در مدرسه کسب نموده است و در کلاسهایی که از طرف مدرسه برگزار می شده ، شرکت داشته است ، رتبه ای بهتر از آنچه بدان دست یافته ، برای خود پیش بینی می کرده است ، اما اکنون نیز از نتیجه تلاش خودش در آزمون احساس رضایت و خوشحالی دارد.

وی از دانش آموزانی خواست از فرصتی که دارند استفاده نمایند تا زمانی گذشت نگویند ، ای کاش از فرصتها استفاده نموده بودیم و حتما تلاش و پشتکار و توکل بر خدا داشته باشند .

وی ساعات مطالعه خود را به طور میانگین ۵ الی ۶ ساعت عنوان نمود و افزود : امیدوار است که در رشته دبیری در دانشگاه پذیرفته شود.

 

محدثه بحری که حائز رتبه ۱۱۶ سهمیه ۵ درصدی و رتبه ۱۱۲۶ کشوری در رشته علوم انسانی شده است ، رمز موفقیت خود را به خاطر تلاشی می داند که نتیجه آن را در خوشحالی پدر و مادرش می دیده است و همچنین تلاش و سعی مدیریت و کادر آموزشی مدرسه که دانش آموزان را به طرف درس خواندن سوق می داده است .

وی که در کلاسهای برگزار شده از طرف مدرسه در طول سال و تابستان شرکت داشته است ، در ارتباط با پیش بینی رتبه خود می گوید : این رتبه ای که به دست آورده ام را  پیش بینی نمی کردم  ، اما رتبه سه رقمی در حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ را از قبل پیش بینی کرده بودم .

این دانش آموز موفق دبیرستان خدیجه کبری که رتبه سوم را در دبیرستان در کنکور ۹۶ دارد ، در خصوص داشتن برنامه ریزی گفت : برنامه ریزی را تا قبل از عید خودم داشتم، اما در ایام عید با برنامه ریزی مشاور مدرسه پیش رفتم ، بعد از عید هم به خصوص در ماه رمضان با تنظیم برنامه ای که داشتم درس می خواندم .

وی ساعات مطالعه خود را در تابستان ۳ الی ۴ ساعت و در طول سال با اختصاص دادن ساعتهای بیشتری به درس به ویژه در زمان آزمون ها عنوان نمود و افزود : در ایام نوروز و دو هفته مانده به زمان کنکور روزانه ۷ الی ۸ ساعت مطالعه درسی داشتم .

بحری برای تحصیل در دانشگاه ، روانشناسی و دبیری را برگزیده است و امیدوار است که در یکی از انتخابهای خود در دانشگاه پذیرفته شود .

وی از دانش آموزان خواست که واقعا به فکر پدر و مادر خویش باشند و برای خوشحالی آنها تلاش کنند ، چون آنها برای ما زحمت می کشند و به شخصه اگر رتبه بدست نمی آوردم در برابر تلاشهای پدر و مادرم شرمنده بودم و حال خوشحالم که شرمنده آنها نیستم .

اعظم حمیدی حائز رتبه ۶۳۸ انسانی در منطقه ۲ و ۱۹۸۱ کشوری گردیده است .

وی موفقیت خود را نتیجه تلاش و کوشش خود و همراهی و مشاوره مادرش و مدیریت مدرسه ذکر نمود.

این دانش آموز موفق دبیرستان خدیجه کبری که رتبه چهارم کنکور را در دبیرستان کسب نموده است ، در خصوص برنامه ریزی گفت : بیشتر با برنامه ای که مشاور مدرسه تنظیم می نمود ، پیش رفتم و ساعات درس خواندنم بین ۴ الی ۵ ساعت در روز بود .

وی که در کلاسهای برگزار شده از طرف مدرسه نیز شرکت می نمود ، در خصوص پیش بینی رتبه اش در کنکور گفت : رتبه خود را بهتر از این پیش بینی می کردم و از دوستان و دانش آموزان دیگر خواست ، زیاد درس بخوانند و تلاش بیشتری داشته باشند.

دهقانی با اظهار تاسف از این که باید وقت بیشتری به درس خواندن اختصاص می داده تا موفقیت بیشتری برایش داشته باشد ، افزود : ساعات درس خواندنم کم بود ، اما سعی می کردم ، موقع درس خواندن تمرکز داشته باشم .

فاطمه رضوی حائز رتبه ۷۹۲ در منطقه ۲ و ۲۴۲۹ کشوری گردیده است .

وی رمز موفقیت خود را حاصل تلاش و جدیت در درس خواندن و توکل به خدا دانست و همچنین امید به این که هر تلاشی موفقیت در پی آن است .

این دانش آموز موفق دبیرستان خدیجه کبری شهرستان میبد که رتبه پنجم کنکور در دبیرستان را کسب نموده است ، گفت با برنامه مدرسه درس می خواندم و بیشتر بر روی درسهایی که کار می کردم که ضریب بالا در کنکور دارند.

وی میانگین ساعات مفید درس خواندن خود را ۵ الی ۶ ساعت عنوان نمود و افزود : در کلاسهای برگزار شده از طرف مدرسه در تابستان و ایام سال نیز شرکت داشته ام .

وی با بیان رضایت از رتبه ای که بدان دست یافته و باعث خوشحالی پدر و مادرش گشته ، از دانش آموزان خواست تا با سعی و تلاش درس بخوانند ، برای اینکه بعد از کنکور احساس پیشیمانی از عدم کوشش خود نداشته باشند و در ضمن به خدا نیز توکل نموده و بدون هیچ گونه استرسی درس بخوانند.

فاطمه دهقانی حائز رتبه ۳۵۵ سهمیه ۵ درصدی و ۳۷۴۶ کشوری گردیده است .

وی رمز موفقیت خود را شرکت در کلاسهای برگزار شده از طرف مدرسه و همچنین آزمونهایی که شرکت داشته است  و تلاش و کوشش خود دانست و افزود دعای پدر و مادر نیز در این زمینه بسیار موثر است .

این دانش آموز موفق دبیرستان خدیجه کبری شهرستان میبد که رتبه ششم را در دبیرستان کسب نموده است ، گفت : برای درس خواندن برنامه ریزی خاصی که همراه با جدیت و سر ساعت شروع کردن درس باشد ، نداشتم اما با توجه به برگزاری دو هفته یک بار آزمون های گزینه دو ، سعی می کردم منابع آزمون را مطالعه کنم .

وی گفت : ساعات مطالعه ام در اوایل سال و شروع برای درس خواندن کم بود اما بعد از عید نوروز ، روزانه ۷ الی ۸ ساعت مطالعه داشتم .

دهقانی از دانش آموزان خواست که همیشه به طور پیوسته مطالعه داشته باشند ، مهم نیست که یک روز به عنوان مثال ۱۵ ساعت درس بخوانند و یک روز دو ساعت ، بلکه مهم این است که ساعات روزانه درس خواندنشان به طور پیوسته و همراه با تمرکز ادامه داشته باشد.